MITT 2010!

2010 var både bra och dåligt för mig!
Jag träffade Viktor i Januari och vi är tsm även idag :) !


Umgicks mycket med Madde&Sofia och hade det sjukt kul!


Var i Tunisien med Sofia i 2 veckor! Oförglömmligt.


Var på den sjukaste bästaste finlandskryssningen någonsin med min syssling och hennes familj! Vi stannade även i Finland i 1 dag på ''släcktkalas'' och träffade min söta farmor!


Slutade 9:an och va på världens bästa bal! Saknar alla.


Trampade ner en heldel med festandet men det hände ibland! Och jag hade jävligt kul.







Började i en särklass i berika Iv gymnasium och gick aldrig dit!
Så har nu tagit ett sabbatsår och jobbar med min far undetiden! Jobbar med att skotta bort snö från tak inne i stan m.m. Har inte hänt mig så mycket det här året, Har mest varit lungt men det behöver jag från året innan.


Kommentarer
Postat av: Sanni

HÖR AV DIG NÅN DAG DITT ASS!

2011-01-12 @ 01:33:48
URL: http://skrynkligapungkulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0