onsdag

Godmorgon alla sötnosar! Vakna för ett tag sedan. Skulle på möte i skolan idag vid 11 med somnade inte förns 4 inatt så smsade läraren och sa att jag inte kunde komma. Jag&Viktor skulle också till handen och käka lunch och göra något en stund men nejnej han hitta en annan kompis Tack. Så ska åka mot handen vid 2 och möta upp min Bästavän Bella :D Hon får gå runt lite med mig och hjälpa mig att hitta det jag vill ha! Härligt att man får sällskap. Sen måste jag köpa ett gymkort också, För nu ska jag och Sofia börja igen! Häärligt ;) . Har vart så sjukt träningssugen hur länge som helst nu! Efter handen rör jag mig in mot stan och ska träffa min bästaste syssling Sanni! Vi ska köpa dreads och massa skit i stan och sen hem till mig och fixa :D. Snart ska jag fixa mig, Och jag skriver mer sen! Ha det bäst Cyah :*

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Snygg!

2011-01-31 @ 20:12:54
URL: http://deluxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0