söndag

Chacha bloggen!  Igår så drog vi till Annelie och kröka! Det kom dit lite folk, Men efter någon timme drog vi hem till Viktor istället. Det var chill, hände inte så mycket det vart en rätt lungn kväll. Idag så va jag&Viktor jätte duktiga :D Vi gick från han i Valla hela vägen hem till mig! Sen var vi hemma nån timme och sen gick vi hela vägen till Jennifer:) . Köpte Sushi & Pizza på vägen dit! Så jävla gott, Har tjatat om Sushi i ett halvår nu så blev jätte glad hehe. Hemma hos Jennifer var Sofia och Madde men hon drog efter en stund. Jag,Sofia&Jennifer bastade, drack julmust och snacka en massa! medans Viktor satt vid datan. Just nu är vi hemma hos mig och ska kolla på tv och mysa! Godnatt.

Fett bra bilder från i igår hos Annelie!

   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0