SYNTET DREADS

YO HOE'S! Sitter just nu hemma hos min syssling i Nacka. Hon drog här ifrån nyss för att möta sin kille i stan så jag stannade kvar här så länge:). Vi har bara snackat en massa, Som alltid! Är jätte glad över att va med henne. Vi är så jävla lika ,Så vi förstår varandra så bra<3 LoveYou. Vi har också kommit fram till att vi ska börja fläta syntet dreads! Så jävla coolt och så värt det. Sanni köpte blond&Svart färg inne i stan idag, Så att så fort hon kommer hem ska vi börja fixa. Längtar faktist haha det sticks i fingrarna på mig för att man blir så sugen! Sanni har ju själv haft dreads en gång i tiden och lärt sig fläta så hon kommer få hjälpa mig :) . Kommer bli kul sen när man kan det. Så kan man fläta på Vänner och Andra såklart för ett schysst pris! Älskar att fixa folk snygga, Tycker det är riktigt kul! Det är något jag verkligen vill hålla på med. Men annorlunda stilar är väl det bästa! Tycker det blir för tråkigt Vanligt annars. Hörs mer sen puss


Bild lånad från google!


Kommentarer
Postat av: Sanni

:$ <3333333333

2011-01-21 @ 08:19:52
URL: http://skrynkligapungkulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0