Shooo! Hade det as kul igår med alla som jag inte har träffat på väldigt länge. Började med att jag&Sofia åkte till svartbäcken och mötte upp ludret, Så gick vi hem till Linn där även Amanda var. Vi började köra lite ölspel och snacka en massa! Jättekul faktist. Sen kom det lite mer folk dit och kröka! Fick ialf skjutss hem sen utav Sofias pappa! Så mötte ja upp Viktor och vi gick hem och sov :).  Idag ska jag bara ta det lungt! Känner inte för att dra ut någonstans. Sofia är på väg hem till mig nu och sen om ett tag kommer Älskling också :) Vi ska nog bara kolla film och så. Bästaste Lisa Premberg har fixat min blogg också :D Tack gullet! Är väldigt nöjjd än så länge. Ha det bäst people Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0