uttråkad brud

hejhej hejsan igen :D Har riktigt tråkigt just nu så kan ju passa på att skriva lite. Ser verkligen fram imot min framtidsplan :D! jag,Sanni&Mamma ska öppna en Salong nångång som ska heta Babe's n Boob's där mor min ska sköta Vaxning&Naglar. Sanni sköter hår, alltså frisyrer,färger,dreads m.m. Jag Sminkning och hår. Det ska bli as nice! Och det ska verkligen hända! Wiiie är jätte glad :D. Sanni ringde nyss också och sa att hon e hemma om cirka 20 min, Så att såfort hon kommer så sätter vi igång :). Ska ta massa bilder på hur vi gör och resulatet och det dära, Sen lägger jag upp det här på bloggen :) jätte taggad! Cyah :*


Kommentarer
Postat av: sofie

tycker din pojkvän är så sjukt snygg så jävla het! förstår verkligen varför du valde honom! de bara rinner i mitt under liv när jag ser honom !! förlåt att jag säger så men var bara tvungen !

2011-01-19 @ 23:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0