för mycket tankar som snurrar

Har nyss sökt lite jobb på internet, Får se hur det går för mig. Är så jävla taggat på att dra till Thailand! Älskar landet, Så jävla unerbart. Om det löser sig med jobb Så får jag & Bella biljetter direkt som vi får jobba av sen! Skulle va så sjukt nice. Min dag har ialf varit tråkig, Orkar inte vara hemma i haninge usch fy blää. Igår hade jag en ännu en tråkig dag. Var rastlös och allmänt uttråkad heladagen.. Umgicks med bella&Jens, det slutade med att vi kollade på film på kvällen sen kom Samuel också. Senare kom Bästa Johanna (jens mor) Med vegabaren till oss SÅ JÄVLA VÄRT DET. Sen gick vi ut på promenad och sen vidare hem till mig där vi lyssna på musik,snacka och käka vattenmelon. Sen kasta jag och Bella ut grabbarna och gick och la oss till O.C. Hon drog idag nångång på dagen minns inte vilken tid. Sen dess har jag bara tråkat sönder och sökt jobb. Finns inte så mycket man kan hitta på heller.. det suger hårt. Har även färgat håret också, Snart är jag helt blond!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0