i'll be missing you

Min dag har jag spenderat inne på mitt rum! Har kollat klart hela O.C säsong 2! Man blir ju fan beroende av skiten, Men stör mig på att det är föööör dramatiskt. Jaja gick till tvättstugan slänge in kläderna, Och när jag kommer tillbaka så har kläderna typ inte blivit tvättade och min tid var slut så kunde inte starta om!!!! blev fett jävla irreterad! Verkar som att någon vill mig något ont eftersom jag börjar få otur nu igen.. Har råkat krossa 2 glas också när jag diskat, vem fan lyckas med de liksom? ÅÅÅH. Sofia kom ialf hem till mig efter det med cigg och sprit så vi gjorde goda drinkar och satt ute på mig altan och prata i ungefär 2 timmar! Jätte skönt med sällskap eftersom att jag är en jätte sällskapssjuk person hihi :D. Jaja nu gör jag inte ett skiiiiiiit, Vill ha sovsällskap och imorgon ska jag upp tidigt för jag ska på rättegång KUL. haaaaare bra!


haha skön bild på sofia&mig från min födelsedag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0