long time ago...

Shoo har inte skrivit på ett tag men har verkligen inte haft lust. Kom hem från Kollot i söndags och är väldigt nöjjd med veckan som var där. Det var ute på Väddö en halvtimme från Norrtälje ungefär. Första dagarna där var riktigt jobbiga för mig, Har aldrig känt mig så ensam som jag gjorde då. Det flesta var yngren mig där borta och det gjorde mig irreterad så jag tog ganska mycket avstånd. Men sen pratade jag allt mer med ledarna och märkte att dom var fett jävla schyssta, Sen Vart alla vänner med alla och typ bildades till en stor familj. Jag är väldigt glad att jag åkte dit, Jag växte otrogligt mycket i huvudet och gjorde saker som jag igentligen var rädd för, För att ''övervinna'' min rädsla och annat skit. Exakt varenda än från Kollot har en stor plats i mitt hjärta, Jag hade en sjuk vecka med en massa känslor som alla delade med sig av! Oförglömligt. Sen jag kommit hem har jag tänkt mycket på vad jag vill och inte vill göra i livet. Är så jävla trött på haninge också, Vissa stunder har bara känts som att jag vill åka tillbaka till alla andra och ha det så som hela veckan var! Vill först och främst tacka patrik och alla andra ledarna där borta för allt dom gjort för oss som kom dit! Saknar alla grymt mycket <3


<3


<3


<3


Jag knäcker en pil på mitten med hjälp av att han skaftet mot strupen och trycka imot en träplatta! trodde jag skulle dö. Så jävla grym man är!


IandI!


Jag går på fucking GLÖÖD! Är så jävla stolt, Jag fucking gjorde det!!


Chill i hängmattan!


Jag & Tom !

alla bilder har inte kommit upp, men lägger nog upp sen nångång! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0