lördag!

Igår hade jag det nice! Hängde med ut ialf. Madde&Alex kom och hämtade mig, Bella och Sofia så åkte vi hem till dom på Söder. Dom började dricka lite tillslut vart jag också sugen men drack endast en öl,3 groggar och ett glas vin, Sen körde jag på vatten resten av kvällen :) Kändes riktigt bra. Alex kompisar kom ialf hem till dom och sen Jennifer & Linnea också. Slutade med att några av oss brudar drog hem till Kevin & Robin på krök. Stannade bara en stund sen drog jag. Idag har jag mått bra, Har umgåts med Jens & Bella, Och Sofia kom förbi en stund också. Vad jag ska göra ikväll har jag ingen aning om, Ska bara ta det lungt ialf!
Sanni&Jag på syrran födelsedag, I MISS YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0