15 juni

Igårkväll kom Sofia&Jennifer hit! Vi bastade och drack lite granna, Och lyssnade på musik, Rätt nice. Jennifer drog när vi var klara och jag och Sofia stog o fixa oss ifall vi skulle dra någonstans eftersom att vi var rätt taggade.. Men det slutade med att Sofia skulle få ett skott i råttan så hon åkte till en person och jag knatade hem till en vän och hade det nice hehe. Idag vaknade vi upp, Gick och åt Pizza till frukost sen satt vi ute och prata ett tag. Sen dess har jag bara vart hemma, städat rummet plockat fram hår som ja ska göra dreads av om jag orkar. Får se vad som händer ikväll är jätte fest sugen igeeeeeeen, Men ska nog bara ta det lungt. Och imorgon så drar jag & Sanni på POLEDANCE :D woho! Kul det ska blii, Och min lillasyster fyller även 14 år weey stora tjejen!



yesterday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0