bästa kvällen/natten/morgonen ever!

HAHAHAHAHAHAHAHAHHHAAH!!!!!!! Hade sjukaste natten ever. Allt började med att jag & Sanni drog på Poledance och det var fett nice, men endå ganska svårt! Börjar där i höst :D kul det ska bli! Och skoooooja inte om det är bra träning. Asså jag kan knappt röra mig. Efter det drog vi hem till mig hämtade dricka fixade oss lite fort och mötte upp Alma i terminalen. Vi åkte mot Stan och Jesper&Danni(trorjag) hoppade på så drog vi till Max för att grabbarna skulle käka. Sen drog vi mot grönan satt utanför där och drack och snacka med folk. Sen drog grabbara med 2 tjejer till som var med och Vi drog med kockarna till After på söder! Hade sjukt kul, Massa trevliga människor och allt var perfekt! Sen drog jag & Alma med ena kocken o hans polare till donken och på vägen dit försöker jag och alma springa ifrån dom så ramlar jag i höööga klackar och mina fötter typ knäcks haha så vi haltade vidare till donken ialf, baxade 2 menyer av dom sen sprang (jag haltsprang typ) vi till Skanstull med käket, Lifta med en taxi som körde oss till gullmars. Där käkade vi samtidigt som vi vänta på bussen hem. Kom hem vid typ 5 och däcka på en gång. En oförglömlig kväll verkligen haha fan vad jag älskar livet just nu! Blir mycket fest och har varit väldigt mycket på senaste! Men det är kul, Ikväll blir det nog bara lungt, Sen imorgon blire utgång igen och på måndag blire kröök och kalle baaaaah på grönan :D

inatt nångång hahaha oherregud säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0