bög

Har haft det super bra hela helgen! i Fredags drog jag&Lisa till Rudan, Sola och badade för första gången i år! Det var sköönt. Senare på kvällen möttes jag,lisa,sofiaa & jennifer upp vid Konsum så drog vi på krök hos Ande. Hade rätt kul där, Kom hem till Sofia typ vid 6 på morgonen.. somnade vid 7 nånting och vaknade vid nio. Vi promenerade hem till mig nångång på dagen, helt trasiga jätte bakis haha.. Solade heladagen sen på kvällen åkte jag till Nacka med Jens hem till Phille dit Johan och en till kille kom. Vi chillade galet hela kvällen och drack lite granna, Sen kom jag, Jens & Johan hem till Johan nångång vid 5, Käkade fett med tacos o sen däcka haha! Idag har dagen bara varit fel, Men sen ska jag fixa lite till imorn då mina tjejer kommer hit på middag eftersom att jag fyller år :) wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0