..

Varför blev det såhär varför lärde jag ens känna dig från första början. Varför lät jag dig komma in i mitt liv för att förstöra det. Kan fortfarande inte förstå varför det blev som det blev och hur du nu kan betee dig som du gör mot mig. Jag kan inte se vad jag har gjort dig för ont men endå får jag en jävla massa skit av dig gång på gång. Kan inte sluta tänka.. Kan inte bara släppa det tar död på mig. Jag har inte bett dig om något eller snackat med dig över huvudtaget men endå så komer du fram från ingenstans för att ställa en onödig komentar elr för att säga hur dum i huvudet jag är, elr att du hatar mig. Vi sa att det aldrig fick bli såhär men du dras bara mer och mer åt det hållet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0