fett depprimerad jao

Har sjukt jävla negerballe tråkigt, fryser, röksugen och trött. Är så jävla sällskapssjuk av mig! Och alla låtar på min spotify påminner om en person som jag absolut inte vill ha i mitt huvud. Vet att du läser det här, Och jag hoppas verkligen att du har FET ångest sen sist vi träffades! Trodde jag aldrig skulle behöva säga det här men helt ärligt så ångrar jag att jag ens lärt känna dig från första början, Att jag ens släppte in dig i mitt liv eller att jag ens försökte ge dig chanser till att visa att du är en bättre person. Nu har du inte bara svikit mig utan hela min familj, vänner och andra. Mår illa av tanken på hur en människa seriöst kan betee sig! Du ska aldrig mer få en chans till eller vara min vän över huvudtaget för du är en elak äcklig patetisk människa som bara förstör! Tack för ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0