kalle baah!

Gårdagen var nice! Började med att jag fixa mig såfort jag vaknat och åkte till tyresö med bella hem till Annelie för att vi skulle köpa lite alkohåål! Sen kom även Murra&Simme. Janne & Annelie körde oss till Centrum där vi åkte in mot grönan. Mötte upp Jennifer&Sofia på vägen också. När vi var där inne mötte vi upp fler och satt dära och vänta på att Kalle baah skulle börja spela. Dom var grymt bra, Tusen gånger bättre live tycker jag. När det var slut så drog alla hemmåt men jag och Sofia drog till Vega hem till Thomas, var där med han Christian och Jesper. Vi chillade galet sen vart det vegabaren sen knatade jag&Sofia hem :). Idag har jag sjuukt trött efter hela den här helgen som varit! Får se vad jag hittar på sen senare :)









Jag&Simme grymma som vann hundben? hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0