shulliluluh

Idag har jag haft en riktig skön chill dag, Solade heladagen och eftermiddagen! Låg och lyssna på musik och tog det bara lungt. Efter det tog jag en dusch och mötte upp Sofia en stund, Sen hem igen för att vara barnvakt. Då kom Swan och Lisa förbi och lite senare kom Linnea och Sofia också. Linnea drog efter en stund och resten av oss stog och stekte pannkakor, Snacka lite och skratta en massa :D Har saknat alla tjejer så det var jättekul. Vi planerade även min födelsedag som är på måndag! Kul det ska bli. Imorgon är det fredag också och då ska jag träffa Lisa på dagen sen på kvällen ska vi paarta wohoo! Nu blire O.C sen sova nattinatti..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0