about me, myself and i

Jag är tvillingens horoskop,
Vilket betyder att jag är en rolig person, En person man inte har tråkigt med,
En person som måste vila ovanligt mer än andra människor.
En person som tycker om förändring i livet.
En person som är lat och slarvig av sig.
En person som tycker om att skaffa nya vänner.
En person som tycker om att flirta.
En person som är rädd för att prata om sina kännslor.
En person som lätt blir rastlös, hellre springa runt på massa
ställen än fastna vid ett.
En person som nästan alltid är lycklig men humöret kan
sjunka från 100 till 0 på bara ett ögonblick.

Vänner är något jag verkligen behöver, Och det är så synd att så få av dom verkligen är äkta! Jag kommer från en ''ort'' där det sprids en jävla massa rykten både falska och sanna. Vet inte riktigt vad alla tycker om mig, Men man har ju hört hit och dit vad folk tycker om en osv. Vissa tycker att jag är Snäll, Rolig, Snygg & galen. Andra tycker att jag ser ut som en tjackpundare , lodig , manlig , skitzofren, slampig och ful finns det säkert någon som tycker!. Jag har haft stora problem med att kunna må bra eftersom att min hud alltid har varit åt helvette och den har fått mig att inte vilja träffa folk och bara gömma mig. Har haft stort problem med att gilla min kropp för att jag tyckt att min rumpa,lår och allt det där inte passar in. Pengar till att köpa skönhetsprodukter , nytt smink, nya fräsha kläder och skor har jag inte heller kunnat göra, Det har varit sjukt jävla jobbigt, Men har inte kunnat göra något åt att min familj inte har bra med pengar. Och det är en Jävla tur att jag inte bryr mig om det! Visst så händer det att man tar åt sig och känner sig riktigt ful när man hör dåliga saker om sig själv. Men innerst inne så bryr jag mig inte ett skit, För dom som snackar är inte ett dugg perfekta, Dom sitter ju för fan bara och trycker ner och kastar skit på andra. Jag ska göra stor förändring i mitt liv! Jag ska hitta mig själv, Göra allt för att må som bäst och pissa på dom falska som inte ser vem man igentligen är! Jag trivs med mig själv så är det bara. Bilden nedanför har jag blivit taggad på facebook! Det är den personen som de flesta skulle beskriva mig haha oh my g.. Självförtroendet höjjs till hundra tro mig !


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e så fucking snygg o ska verkligen inte ta åt dig av vad haninge hororna snackar, dem vet ändå aldrig sanningen.

2011-03-26 @ 14:54:26
URL: http://taash.devote.se
Postat av: denice

älskar dig

2011-03-27 @ 19:17:21
Postat av: lisa

"Vissa tycker att jag är Snäll, Rolig, Snygg & galen" & det är PRECIS vad du är, alla andra som snackar nått annat är bara äckliga haninge ungar som inte har något bättre för sig. du är FETT BRA iza och låt ingen få dig att tro något annat!

2011-03-28 @ 11:56:27
URL: http://lisapremberg.blogg.se/
Postat av: Jimstina

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-03-31 @ 20:51:05
URL: http://jimstina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0