annelie

Hejhejhej på dig! Min dag idag började skit dåligt och har fortfarande gått dåligt, Så jag hoppas något bra händer!!!!!!! Först väcks jag på ett jävligt irreterande sätt och är sur hela morgonen. Sen ska jag gå till Ica maxi och ta ut pengar så funkar inte min kod?! Så går hem så ringde ringer vi dom och dom säger att det hade blivit strul med min kod så jag måste gå dit med leg, Så skulle dom fixa.. SÅ funkar inte det heller!! Vart så jäääääävla fitt förbannad. Så nu sitter jag hemma hos Annelie med henne. Så jag och Annelie ska väl hitta på något riktigt SKOOOOOOJ heheheheh. tjaarrråååååååååh lozers



Annelie och Jag dårå för någon helg sen hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0