ÅRE IMORGON :D

Wohoow! Imorgon drar jag till Åre med kusiner,farbror,syster & Papiiii. Ska bli jävligt nice :D ! Stannar där tills på söndag. Synd att jag har en skruttig mobil för annars hade jag kunnat ta massor med fotton, Men får hoppas mina kusiner har :). Jag & Min syster blir ialf hämtade klockan 7 imorgonbitti sen åker viiiii iiiih hihi :D. Nyss var jag hemma hos grannen och käkade middag! Blev biffar,potitsmos och sås , Fett jävla gott som vanligt.. Och nu är jag hemma hos Annelie igen! Hon sitter ocg käkar och jag nördar vid datorn så länge. Efter hon har ätit ska vi få med Jackie ut på en promenad sen ha en myskväll med chips & Cola :D. Hörs mer imorgon eller senare puss


en glad Iza på nyårsafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0