blondie time!

Chacha bloggeeen Har nyss varit på Ica Maxi och köpt hårfärger för idag ska jag börja färga håret blondt, ÄNTLIGEN!!! :D har längtat efter det här haha. Mamma ska klippa mig också för det behövs :). Sen senare ska jag träffa Sofia också ;) , Vet inte om Jennifer också e med men det märker jag hehe. Får se vad vi hittar på, Men det är ett MÅSTE att vi ses för det var FÖR längesen.

Igår:
Kom hem, Hoppade direkt in i bastun och tvätta mig som fan haha. Efter det drog jag hem till Jens en snabbis och vi gick och mötte Jackie på en canserpinne! Då kom även Viktor och han och jag knallade hem till mig och fixade chips,Dipp, Film och mys till beck & Föräldrarfällan. Sen sov vi :)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0