castle walls

Hello you! Vart stor förändring på min hårfärg, Men det är fortfarande inte bra :) ! Har typ vit/gul hårbotten och resten helt lys orange haha riktigt snyggt! Att det ska va så jävla svårt att bli blond. Har tyvärr ingen kamera på mobilen heller.. Har en skit telefon just nu och det suger! Kommer nog få ha den ett halv år till men men bättren ingenting. Så kommer inte kunna lägga in nya fotton. AJUSTE min huud är jätte vacker :D Börjar bli så jävla bra nu! Har gått utan smink i typ en månad nu, endast sminkat ögonen. Puder har jag använt bara på fest, Och det har knappt hänt. ÄNTLIGEN :D Visibly Clear Bästa märket loveloveloveeeeeee!! Idag får jag se vad jag gör.. Sugen på att dra och Sola, Vill också till Nacka Forum och handla på min favorit butik New Yorker! Får se vart jag tar vägen heheh Have a nice day people puss!



love you guys!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg den där murra

2011-03-28 @ 14:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0