FRIDAY BIIATCH!

Tjooo era kukar! Idag är det fredagggg FAN VAD NIIIIIIIIIIIICE. Min älskling ska laga middag åt mig eller så äter vi ute någonstans :) myssigt hah. Sen ikväll kanske det blir partajj, Skulle va kul! Känns nästan som om jag har ångest som inte var med på kryssningen som alla åkte på! Känns verkligen som att jag missade något haha :). Innan jag träffar Älskling idag så ska jag och syrran storstäda hela huset, Och ikväll kommer lilla Rico hem till oss :) Mamma hämtar honom i arlanda vid 8, Och då ska han bo hos oss i 2 veckor och se om han trivs osv.. Om det blir så att den och vi gör det så behåller vi honom :) Se ya soon readersss pussssy

 

Rico 1 år :D sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0