hej

Hejsan! Har inte skrivit på ett par dagar men det har hänt en massa skit som jag inte orkar ta upp här, alla måste inte veta allt :) . Har ialf vart i Nacka forum och hittat en skit snygg linne i leopard! Älskar leopard, Så sjukt snyggt,sexigt passar alltid bra! Var där med Sofia, Men efter vi varit där så träffade jag Viktor och vi drog och käka. Sen upp till Jonas och tog en kopp te. Efter vi vart där i någon timma så åkte vi hem till honom kollade på tv, snacka om massa osv. Igår så åkte jag med Sofia & hennes Mamma till Länna och handla massa mat, Sen chillade vi bara hemma hela kvällen med massa gott haha alltid :). Snart kommer Sofia hem från skolan och då vet jag inte vad vi hittar på.. Ikväll ska jag ialf färga håret för min sista pengar ajajajajjj!!! och göra ansiktmask och sånna där mys grejer. Imorgon avlivas min fina hund också, och det kommer va sjukt jobbigt! Puss :*

Kommentarer
Postat av: patt

all kärlek till dig hjärtat, det kommer vara jobbigt..otroligt jobbigt men ibland är det nödvändigt:(



massa styrkekramar från en som vet hur det känns

2011-03-28 @ 22:15:06
URL: http://bloggparken.se/patriciabrejding

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0