helt körd

Tjosan i trosan era rövhattar, Kom precis hem från backen! Det gick faktist skit bra idag, hoppade på gupp o grejer det var sjukt kul!! värsta pirret i magen haha. Efter andra hoppet kom jag upp i världens jävla fart och kunde inte stanna hahah så åker först på Denice (min lillesyrra) skidor och sen direkt efter in i Jasmines (kusin) skidor så hon vurpa och jag drog iväg med världens fart hahah stackarn. Efter det var mina ben helt döda, Och orkar inte åka ner från dom röda backarna för att jag plogar hela vägen ner, så när vi kom till den röda fick pappa åka ner med mina skidor och jag promenerade ner med stavarna haha och ramla så smart som jag är -.- . Nu så har vi beställt pizza hemkörning så ska snart käka en fet kebabpizza med extra vitlöksås FYFAN VAD GOTT! Vattnas i munnen på maaj nu :D :D :D . Imorgon är det hemgång, Vi åker runt tio tiden så kommer va hmma runt 6 ungefär :) Då ska jag träffa Sofia och Viktor kuul!  Ha det bra hej då :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0