I am beautiful no matter what they say ..

Hej hopp gummi snopp! Har nyss kommit hem och sitter och lyssnar på Christina Aguilera hon är bara för bra alltså. Har varit på Ica Maxi med Annelie och handlat lite skit.. Sen käkade vi på donken. Och där var även Bella&Jesper och tjocka sig.. Aaw dom e så söta :').  Har inte hunnit dra till gymmet idag heller för att jag har tvättat sjuuuukt mycket kläder. Känns så jävla skönt att ha det gjort nu. Fick ialf LITE hjälp av Viktor tills han skulle dissa mig IGEN. Men den lilla grisen e på väg hit nu :) BÄST FÖR HONOM. Ska nog fixa mitt rum lite fint och tända ljus och skit! mysmyss PEACE!!!! (btw pratar med soffan i tele hon ville att jag skulle tillägga det)



You make me smile, but just for a while.
Next time you make me cry, but just for a while.
Your eyes make me wanna die, but baby, I will never die for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0