LÄR DIG LIVETS STORA GÅTA! ÄLSKA,GLÖMMA OCH FÖRLÅTA

Heeeeeejsään bloggen! Har inte skrivit på ett tag, Men har inte pallat. Igår så kom Sofia&Jennifer till mig, Dom köpte cola så kollade vi på Föräldrarfällan hemma hos mig. Filmen är så grymt bra men gammal hihi :D . När dom hade dragit så tog jag en dusch och mötte Viktor ett tag. Han hängde med upp till Jens en snabbis sen följde jag & jens han till bussen hem. Efter det gick jag & Jens hem till honom igen, kollade film satt och snacka och somna i hans jätte sköna soffa haha :). Nu har jag vaknat och ska vänta på att Jens kommer frå skolan.. Sen får jag se vad dagen har att bjuda på.. Ha en bra dag hejdå :*
Jag i lördags!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0