jag menar det jag säger och jag menar det jag sa! Du är en liten hora och det kommer du alltid att va

Brinner utav ilska just nu. I lördags hände en jävla massa skit! Kvällen spårade ur och allt vart helt fucked up. Det vart problem mellan mig och mitt ex . Så en tjej som tydligen var min ''vän'' tröstade mig drog med mig hem till henne och vi pratade igenom allting. Allt känndes skönt. Senare på natten drog jag hemåt. Dagen efter säger den här tjejen till mig att alla mina vänner tycker att hon ska anmäla mitt ex. Fast dom inte ens hade sagt ngt :S ? . Så jag ber henne att inte göra det! FÖR det här är MITT problem inte hennes! Hon fortsätter käfta imot och säger att hon ska göra det ialf. Så jag blir arg.. Skickar ett mess och säger att om hon anmäler så anmäler jag hennes mamma för vissa saker. Då skriver skallepär att hon inte tänker anmäla längre och vrf hon ens ska bry sig om mig? Och att jag inte har något liv som bara ligger hemma och får acne och är besatt av min pojkvän. Och hon hoppas på att Mitt ex misshandlar sönder mig en dag! hahah ja du bruden! Nästa gång du ska spela medvetslös så att folk ska tycka synd om dej, Så kan du ju säga till att lyckas nästa gång. För det där var så jävla Fail så att det inte är sant. Folk såg hur du gjorde till dej endast för att få uppmärksamhet. Har faktist aldrig hört någon person säga något bra om dig! bara att du är en Pinsam attention HOE som visar sina nipples för att alla ska se med mening, Spelar as packad och skämmer ut sig totalt. HAHAHA minns hur mycket jag garva när jag hörde att en person hade mosat sönder en alvedon och sagt att det var tjack, Så drog du skiten och sprang runt och lekte as speedad HAHAHHAHAHA! Så typiskt dej. Var bara tvungen att skriva AV mig! Jag och den här patetiska bruden har faktist ingen kontakt längre.. Men det gör mig inte så speciellt mycket faktist, eftersom att hon snackat skit om mig till andra människor.. När det var JAG som gav henne självförtroendet för cirka 2 år sen.  Ja du lilla gumman.. vad hade du gjort utan mig :)! Du hade väl fortfarande vart den där lilla söndersolade flintskalliga fjortisen som låg hemma och skärde sig och kom till skolan med målade blåtyror för att folk skulle tycka synd om dej! Get a fucking life och kom inte till mig och kasta massa skit när jag inte har gjort dej ett PISS! FUCK YOU HOE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0