pissmorgon

HEEJ! Vaknade och vart direkt AS IRRETERAD.. Massa saker som jag måste fixa idag och jag vart väldigt stressig men endå sitter jag här nu och chillar vid datorn med Tenacious D och Icy tower haha lol. Väntar på baby för han ska fan ta och hjälpa mig med tvätten som JAG fixar varje gång!!!! och så ska han hjälpa mig och städa (a) sött:$.
Min pappa ringde idag också och berätta att vi ska till Åre om 2 veckor :) och vara där från tors-fre nice jue! Kan knappt åka snowboard eller skidor , men Snowboard e ju helt klart enklast tycker jag, Så får se sen hur det går haha. Ska åka dit med min syster,Pappa,farbror & Mina kusiner <3 . Och på torsdag blire shopping med Syster,Farmor & kussarna wiiihoo! Lucky me. Ha det braaaa cyah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0