skön dag!

Helloo you! dagen idag har varit fett jävla nice, Men den gick fett fort! Drog från Viktor direkt hem till Sofia. Hon & Jag gick ut på en lång promenad och då menar jag LÅNG... Vi gick i ungefär 2 och en halv timma om inte mer. Runt från Vendelsö till Söderby och sen hem mot henne. Var ju sjukt fint väder så det var skönt som fan!!. När vi kom hem till henne så kollade vi på en gammal serie Olivia Twist, Den är faktist jävligt bra..Så vi såg klart alla avsnitt och käkade jättegod middag med Sofias familj. Senare på kvällen åkte jag,Sofias mamma & Sofia till Ica maxi och köpte dipp med grönsaker m.m Efter det har vi kollat BigBrother o annat på tv. Nu har Sofia somnat för hon ska till skolan imorgon stackarn :) Och jag ligger i sängen inne på datorn och kollar på Cartoon Network bästa kanalen ever . Och imorgonbitti tidigt ska jag ringa syon ang skola/praktik elr vart fan jag nu hamnar! Nu ska jag surfa vidare yeeah hehe  cyah bitcheees

En flummig eftermiddag i Tunisien hahaha riktigt söt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0