tierd

YOOOO oooh har fett tråkigt ju!!! Seg som fan efter stan idag. Somnade 4 och vaknade kvart i tio (Y) Skönt mh. Är jätte nöjd med ''Skidjackan'' jag köpte, Den är så rosa :D haha! Har blivit riktigt kåt på rosa helt från ingen stans? Snacka om att jag kommer att SYNAS i backen haha. Har fortfarande inte riktigt bestämt mig för om det blir Skidor eller Snowboard.. Skidor är mycket svårare tycker jag , Men är inte så jävla bra på brädan heller igentligen .. Men det funkar väl. Ligger ialf i min säng with my little brother som spelar på min telefon just nu, Sötnosen dåå :). Nu kommer Viktor & Samuel hit också! Dom ahr varit och åkt Gokart.. Trevlans. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0