trött

Igår drog jag om sagt hem till Jennifer på middag! Jennifer,Madde,Sofia & Bea var där. Vi käkade jätte god mat som alltid när man käkar där och hade det trevligt :) ! Efter maten började vi fixa oss för utgång. Sofia banga ur och drog hem, Så vi andra drog till Valla hem till Kim. Vart faktist kulnär vi hade vart där ett tag :) , Vi körde ett roligt ölspel från internet,snacka, sköng och allt möjligt haha! Senare mot kvällen körde Jennifers polare ialf mig till Stanze där några killar var minns inte vad dom hette eller hur länge jag stannade där men gick ialf hem sen rätt sent. När jag kom hem så käkade jag och sen gick jag ut och mötte Viktor & Edman, Vi knallade runt i området och sen slutade det med att vi låg alla 3 i min säng och kollade på film! Vi somnade klockan 7 imorse, Så jag sov heladagen och har varit bakis & trött som fan idag. Nyss kom ialf jag och Viktor hem ifrån Jens, Vi kollade bara film (Half Baked) och drog hem igen sen. Nu ska vi se på Beck och somna :D Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0