uggla

Hejsan svejsan varför är jag en natt människa? SJUKT jobbigt när man verkligen vill sova. Sov ialf ut imorse så alla drog till backen innan mig. Hahaha var skit kul att åka, Faktist inte så svårt som jag minns! Det första jag gör när jag ska åka ner för backen är att jag inte kan svänga så jag åker skitfort åt helt andra håller och skriker *AAAAAAAAAH* och kan inte svänga hahah! När jag tillslut lyckats stanna så står hela backen och asgarvar åt mig hahah så typiskt!! Ramlade flera gånger i början och mina skidor fastna i varandra och ja vette fan hur jag lyckas haha, Men sen gick det bra :) ! Åkte en fett lång backe också, Så var helt slut när jag äntligen kommit ner så decka typ direkt på marken och låg där ett tag haha. Alla var så jävla slitna/bakis från dagen innan så efter mitt första åk så ville alla käka och sen dra hem. Så det gjorde vi. Vi tog det bara lungt, Kollade film, käka och sånt dära!Imorgon då jävlar!! Det ska bli fett fint väder och vi ska åka heladagen! Om vi pallar så kör vi på kvällsåk också Coolt :D Nu ska jag surfa vidare och sen slaggiiish godnattish!



Slumpad bild på Sofia i Tunisien hahah älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0