...

Finns så mycket tankar i mitt huvud som vägrar släppa just nu. Som bara snurrar runt och runt blir helt jävla förvirrad. Vet inte vad jag ska göra, Vet inte vad jag ska säga, Vet inte vem jag ska prata med. Har ingen jävla aning. Allting som jag känner just nu och efter allt som har hänt/händer just nu vet inte hur jag ska ta det. Jag kan inte säga att jag hatar en viss person hur mycket jag än vill göra det. Efter allt som har hänt hur man har betett sig och tagit imot saker och ting, Vet inte ens hur jag ska kunna säga. Det är så jävla svårt att få ut de orden om hur man känner med allt. Vet inte ens det själv! ALLT har gått åt helvete och jag vet fan inte hur jag själv ska kunna lösa det. Försöker ha så roligt som möjligt och komma på andra tankar, men den där jobbiga klumpen vägrar att försvinna .. Den finns bara kvar där så fucking jävla obehagligt. Varje dag. Var ända jävla dag så ska det vara nånting som är i vägen. Nånting som bara vill förstöra och inte vilja försvinna, bara hata, kasta en jävla massa skit och trycka ner en så jävla mycket. Känner mig som en helt annan person, känner fan mig psykisksjuk. VAD ÄR DET SOM HÄNDER?! Varför, Jag förstår inte. Försvinn från mitt liv det här tar död på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0