halloo

Min helg har varit så jävla bra! Har umgåts med alla gamla brudar och har haft riktigt kul. I fredags blev det middag och förkrök med brudarna hos Bea! Senare drog vi på fest hos Candra i grindstugan.. Var skönt folk och hade väldigt kul. Valborg så förade några av brudarna hos Almish, Vi körde ngt ölspel som bea hade på luren och det va kul hahah.. Senare drog vi till Raman. Efter raman hem till Robin&Krilla! Det var massa skönt folk och jag hade det fett nice där asså hehehe!. Kom hem vid halv 8 på morgonen och fyllekäka sen decka vi. Är väldigt nöjjd med helgen och måste säga att jag älskar alla mina tjejjor sååååååå mycket! See you bye bye byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0