hemma

Tjoooo! Vaknade nångång precis innan 11. Jens,Johan & Lulle kom hit, vi chilla bara sen gick vi ut en sväng. Jag drog sen hem och fixade mig och tog en promenad upp till Handen där jag mötte Sofia. Hon följde med mig till Arbetsförmedlingen och där satt vi ett bra tag och fixade med mitt konto och CV och skit som man skulle fixa haha. Kollade runt lite vad för jobb det fanns också.. väldigt intressant hehehe. Skulle LÄTT kunna ta och jobba med Jordgubbsförsäljning, fett nice och bara ligga och Sola hela dagarna och få rätt bra betalt. Det skulle verkligen vara något för mig!! Jaja efter vi varit där tog vi en promenad hem och jag har precis käkat. När som helst så drar jag ut och spelar fotboll med grabbarna wohoo! See u



så skön! Rastaglassen <3 haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0