lång dag

Hello! Dagen började med att jag vaknade vid 12 och gick hem till min Mamma, Vi tog en promenad till handen terminalen och prata ut om massa. När vi kom dit satt vi och kolla på när min lillasyster Denice lagade en tand hos tandläkaren haha så jävla bedövad, kul vare! När hon var färdig knatade vi alla 3 hem igen. Men innan hämtade jag min lillebror från skolan Åååh vad glad han var att se mig :D gullungen har saknat han också. Har umgåts med mina syskon idag + Jens dårå och inte gjort ngt speciellt faktist haha. Har även mött upp Viktor och pratat ut om allting så att vi slipper skiljas åt som ovänner! Känns riktigt skönt nu faktist, En stor del av min klump i magen har försvunnit tack vare den här dagen TACK OCH LOOOOV! yaya nu chillar jag hos Jens som är ute och möter en vän, Vet inte vad vi ska hitta på men vi ska nog se på någon bra film :) Ha det bäst Ciiiiiiiao!



Jens & Jag minisar haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0