min helg

Helluuh! Hade en helt ok helg. Chillade bara i fredags med Sofia eftersom att vi drack dagen innan hos david. I lördags började dagen bra, fett fint väder och allt sen drog vi + jennifer och bella hem till jens och föra lite med han och johan. Efter det hängde vi på Rinne och gänget till någon fest i vendelsö men vi drog nästan lika fort som vi kom eftersom att det var en viss person där så pallade inte. Så jag,Jennifer & Sofia drog hem till Adde istället. På vägen dit träffade vi massa gamla klasskompisar också kuuul :D. Igår (Söndag) Så gick jag o Sofia ut och mötte Jens&Lauren vi satt bara o chilla i solen i båtsman sen drog vi vidare till Jens. Efter det var jag och Sofia ute och gick fetttt långt! Sen tog vi det bara lungt resten av kvällen :) Heeejdå
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0