Pirates of the Caribbean!

HEJ! Som sagt så var min dag väldigt lungn. Nästan för lungn för nu börjar jag få ont i ryggen och bli väldigt rastlös, inte kul hehe. Sofia har somnat såklart, Och jag sitter inne på datorn och kollar tv ;) . Idag hände också en sjukt rolig grej! När jag och Sofia gick till Ica Maxi så såg vi hennes far vara ute med deras hund Wiggo, Så släpper han honom lös för att han skulle springa till oss men då sprang han vidare på en Random Tant och börja jucka på henne hahah jag höll på dö av garv, fick inte ut nått ljud hahahah så jävla kul, och Stackars Soffan som skämdes lite hahahahah! Det där gjorde min dag idag, Fan vad roligt. Jaja när vi kom hem käkade vi middag och till efterrätt gjorde vi chockladpudding med grädde och jordgubbar, Skit gott :D Och kollade på Pirates som kom på tv.. Hejdå




Han är så jävla bra haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0