shoo!

Det har varit en soft dag idag.. Vaknade av att Annelie ringde och sa att hon stog utanför haha, Så gick ut och tog en morgonciggarett med henne och snacka massa. Efter gick jag in klädde på mig fort och började knata hem till Jennifer där även Sofia&Bella var. Vi käkade mat ute på altan och prata skit som vanligt. Senare åkte vi till Handen för att Sofia skulle få sina solisar och Bella skulle hitta ett par skor. Kom ialf hem nångång ingen aning när.. Jag & Sofia hann inte vara hemma så länge tills Johan&Jens ringde och behövde oss så vi mötte upp dom och chillade i Solen resten av dagen :) Jackie kom förbi också, Sen rörde vi oss alla åt olika håll. Jag & Sofia har sen vi kom hem som var runt 8 typ bara kollat på film och käkat, och nu har hon somnat haha stackarn har skola imorgon. Och jag sitter här ensam vaken som vanligt och lyssnar på musik och chillar galet ;) ha de bäst ciao
gammal bild från vmalm! jag och en alma över mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0