söndag

Heeeej! Har haft de super bra idag och hela helgen. Har varit med trevliga människor och haft galet kul haha. Igår så firade vi ju Lisa, och det var riktigt skojj! Det började hemma hos henne dr vi åt god mat och umgicks, snacka en massa osv :D Sen senare kom Anton (lisas pojkvän) Med limmo och körde runt oss i den! Det var riktigt kul, Älskar att vara med mina tjejer vi har alltid kul tsm. Vi drog ialf på en fest men va inte så jävla nice där så jag,Sofia& Jennifer drog. Idag har jag bara softat ute heladagen med vänner och spelat fotboll och skit, Har varit  riktgt nice faktist. Nu e jag hemma och vet inte vad  ja ska göra, Sova snart ialf!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0