Lööööördag!

Hejsan snyggingar! Firade fina bella igår :) Mötte upp henne runt 2 kanske? Så åkte vi till handen där hon skulle handla lite grejer. Sen vidare hem till henne där jag färgade hennes hår! Det vart skit snyggt (såklart) . Soffan&Jenn kom runt 6 tiden så började vi laga tacos. Senare på kvällen så kom det lite skönt folk så de va nice. Runt 4 på natten sen så gick vi några till statoil och sen hem och däcka ;). Idag har jag varit sjukt seg och bara tagit det lungt. Har nästan haft lite smått ångest för att jag inte har gjort nåntong. Imorgon blir det ialf upp tidigt för att dra in till Solna och se premiär matchen med dom bästa! Ha en skön kväll ni läsare :*

JUSTE! Jag, Soffan&Jenn köpte en Lila dildo till bella i present :) (Vattentät med vibrator) Sen lite rosa hjärtformade maschmallows med vanilj smak haha lol. Skulle gärna behållt det själv!
några bilder från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0