manana manana

Har haft en tjockt jobbig morgon! Har haft vääääärldens pms, Trodde jag skulle få som hon på youtube och spy ner mig elr nått hahah. Tog en ipren och det hjälpte.. Eller? Nej. Finns bara en medicin som funkar + ett varmt bad. Så ett långt varmt bad tog jag och nu mår jag super bra igen :)
Sitter och saknar min älskling jätte mycket just nu som är på jobbet :/.. Men han kommer om en stund ialf. Och senare träffar jag nog Sofia&Jesper. Vi lär kolla nån film elr nått tror jag :) !
Är fortfarande skit glad över att jag träffa min barndomsvän igår, Blir nästan lite tårögd haha :') Finns så mycket minnen från när man va liten, Så det känns helt sjukt att vi inte haft kontakt. Men men sånt i livet... Ha en bra dag alla puss på er :)

Soffan&Jag på väg till Kalle baah i sommras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0