Måndags

Slutade kursen vid lunch! Så jag viktor&jonte drog till Tacobar och käka, Sen tog vi en liten promenad ner till vattnet och satt där o softa nån timma. Sen drog dom och Sofia kom in till stan och hängde med mig. Vi gick runt lite i butiker och köpte lite saker, Sen satte vi oss i Kungsan med en mjukglass. Det var hur soft som helst, Nice väder också. Sen vid 5 så började våran träning! Körde gärnet i 1 timma. Hade världens träningsvärk i HELA kroppen innan. Provjobbade som försäljare i söndags och gick och bärde på en back med massa ljus och strumpor i. Det var några kilo så det gick jag och bärde på i 7 och en halv timma. Bra träning, Jobbigt som fan. Så valde att inte jobba någon mer för det inte kändes så värt pengarna. Visst om man är en bra försäljare för då kan man tjäna jävligt bra pengar ;) ! Anyway efter träningen mötte jag&Soffan upp Jenn i gropen och snacka lite. Sen promenerade jag hem, Käkade och myste med min älskling, Så somnade vi sött i min säng :)
Haha efter träningen, Var bara tvungen att köpa nya briller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0