Saturday

Hejsan sötnosar! Hade en nice kväll igår. Förade hemma med Viktor, Abbe, Danne & min syster och hennes tjej kompisar. Sen rörde vi oss vidare hem till Patty där det var lite skönt folk. Vi kröka och bastade o grejer. Sen drog vi några stycken hem till Kemo en stund. Vid 7 på morgonen var vi hemma och jag lagade fett med fylle käk haha, Gott som fan. Idag har jag bara tagit det lungt hela dagen! Bästa viktor gick till ica maxi och köpte mat (Fläsk kokletter och potatis gratäng) Och han lagade det helt själv också, Så himla duktig :D! Och gott som fan var det :) <3 . Ikväll blir det film kväll hemma hos mig med Älskling, Bella&Micha :) Myys! Ha en skön kväll :*
Patty and me <3
Haha helt körda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0