Chill dag med Annelie :)

Shoohoo! Kom hem från Annelie för en stund sedan och har hunnit kasta in en tvättmaskin. Åkte till henne runt tolv, Sen har vi bara suttit och pratat. Hon visa alla bebis saker hon har hemma oså, Hon ska föda om 2 veckor :D Helt sjukt..( t.o.m jag känner mig lite nervös för hennes skull haha). Vi kollade även på Fucking Åmål och åt lite godis! Jag lånade även med mig hem 3 filmer eftersom att hon har en hel vägg fullt med filmer (A). Sen fick jag skjutss hem utav Janne i hans as coola bil wohoo. Nu sitter jag i min säng med Jens, Viktor & lillebror.. Dom spelar tv spel och jag vid datorn som vanligt ^^! Ha en skön dag.
Annelie&Jannes orm, Bebis just nu men den kommer att bli upp till 3,5 meter lång. Då jävlar ska ja ha den runt halsen haha skit cool!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0