Chill med grabbarna!

Hey hoe's! Sitter hos Jens och chillar med han och Viktor. Dom spelar ps3 och jag tog med mig datorn så att jag kan underhålla mig haha. Dagen har vart chill, Men kände mig sjukt hängig o skit imorse så mitt möte blev uppskjutet. Somnade om och drömde den sjukaste drömmen ever. Jag vaknade upp I drömmen och fatta nada, Hände helt sjuka grejer, Såg sjuka saker osv. Trodde jag hade blivit ilurad på Lsd eller nått. Det regnade tecknade figurer och dinosorious ner i vmalm gropen. Sen stog Chuck bass helt plötsligt framför mig och håna mig totalt.. ja dör va sjuk det var asså. Vaknade upp med feta andetagen.. Kolla runt och kolla vart jag var, Såg suddigt, Var helt yr! Fick fan panik. Bad sofia ringa mig så ja kunde berätta allt och hon tyckte ja va helt sjuk i huvudet lika så min mor haha omg asså. Det var så sjukt så att jag blev tvungen att skriva ner hela drömmen. Vart helt skakis. Men men aja whatever resten av dagen har varit super chill! Hoppas jag inte blir sjuk till imorgon då jag har träning, Är taggad till 100.
Har kollat lite på Youtube på min tränares matcher! Hon är världmästare och grym som fan. Pernilla Johansson om det e någon som vill kika hehe ;D Ha de bäst tjatjaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0