Don't hate me cuz you ain't me

Shoo bitches! Här ligger jag i min säng med datorn i famnen, mitt i natten.. Standard!. Är jobbigt förkyld, Snorar och nyser (Y). Hoppas det blir bättre för imorgon är det träning igen, Och jag vill dit. Imorgon får jag se vad som händer, Lär bara chilla hemma men man vet aldrig :)! På lördag drar jag och the family på kryssning. Min morsas snubbes kusin har alla rock/fest kryssingar osv.. Så nu är det någon släckting till dom som fyller år så dom har hyrt en hel våning till alla vi som är bjudna! Niice :D. Hoppas det kommer finnas någon cool kändis eller nått, För sist det var rock kryssning så bodde morsan granne med trummisen i Metallica och hur nice är inte det? =D haha vad jag skryer.
Anyway min dag idag har ialf varit hur chill som helst, Är helt inne på att bli frisk! Vem fan pallar ligga inne och snora fy faa-aan asså!!! Mina bilder på min header måste bort btw, Måste fixa nya snygga pics på me myself and i! Dom åvanför är gamla förutom 1. Aja hade bäst Tjaaau!

'
Jag&Viktor för ett år sen eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0