Min lördag

Nämen tjaa. Dagen började lungt. Vid halv 5 åkte jag till sågen där alla redan var och fixade i Madde&Alex nya lägenhet. Vi satte oss ner och tog en öl sen vart det hem till Jennifer för att laga tacos och fixa oss. Sedan drog vi tillbaks till sågen och dit kom lite fler folk. Vi körde ett öl spel med sjuka kort, Men det var rätt kul ialf. Efter en stund åkte jag, Jennifer & Bella vidare till valla där en massa skönt folk och saknade vänner var. Hade en fett skön kväll och det slutade med att jag & Patty tog en taxi hem vid 4 och däcka dirr. Dagen efter låg jag i min säng heeeela jävla dagen haha skönt som fan.

Har saknat min patricia sjukt mycket så det var jätte roligt att se henne i helgen! Massa gamla minnen rabblades upp osv :) Så skönt att vi vet vart vi har varandra trotts att vi inte umgås så mycket längre, älskar dig gumman. (Hon skrev jätte fint om mig i sin blogg, Så ni ska också veta att hon är en UNDERBAR person!!). Här en bild på min fina dukning hos Jennifer i Lördags haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0