saturday morning...

hello bitches! Igår kom brudsen och Alex och hämta mig så åkte vi in till stan till deras gaaamla längehet (alltså inte sågen som jag trodde) och städade och packade in allt i flyttbilen. Efter det vart det pizza sen knatade jag och Soffa mot träningen. Det var den sjukaste träningen ever! Körde så hårt så att jag tillslut gick och vinglade till toan för att dricka vatten haha, Men kul som fan var det endå som tur var. På kvällen vart det mys hos Sofia med henne Jennifer % Lisa. Vi spela nått spel och jag garva som fan, haha hade skit kul =) ! Vi planerade lite inför ikväll också så ser fram imot de :D. Just nu ligger jag i sängen med väääääärldens träningsverk i hela kroppen och ska väl snart böra fixa mig lite för att dra till sågen till maddis NYA lägenhet och fixa ;) Ha de bäst shullilull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0